ברשת טוויטר ובכלל הרשתות החברתיות
נדרש תיעוד ותכנון מסודרים בנושא הפרסום,
כך ניתן לנהל בצורה מיטבית את הפעילות הפרסומית.
צריך להיות מודעים למידע שצריכים להשתמש בו בפרסום בטוויטר.
אם בתגובות לציוצים של אחרים ואם בציוצים יזומים משלכם.
חייב להיות תיעוד ותוכנית מוכנה מראש של אופן ההתקשרות עם הלקוחות ברשת החברתית,
זהו שיח עסקי לכל דבר, בדומה לשיחת טלפון או מייל, עם תיעוד וניהול מיטבי גם ההצלחה לא תאחר להגיע .
חשוב מאוד לציין שפוסט בטוויטר אפשר לא יותר מ-140 תווים לכן חשוב מאוד למקד את המסר שלכם.
להמשך קריאה לחץ כאן
כך ניתן לנהל בצורה מיטבית את הפעילות הפרסומית.
צריך להיות מודעים למידע שצריכים להשתמש בו בפרסום בטוויטר.
אם בתגובות לציוצים של אחרים ואם בציוצים יזומים משלכם.
חייב להיות תיעוד ותוכנית מוכנה מראש של אופן ההתקשרות עם הלקוחות ברשת החברתית,
זהו שיח עסקי לכל דבר, בדומה לשיחת טלפון או מייל, עם תיעוד וניהול מיטבי גם ההצלחה לא תאחר להגיע .
חשוב מאוד לציין שפוסט בטוויטר אפשר לא יותר מ-140 תווים לכן חשוב מאוד למקד את המסר שלכם.
להמשך קריאה לחץ כאן
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה