יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

ניהול נכון ותכנון של הפעילות השיווקית ברשתות החברתיות

ברשת טוויטר ובכלל הרשתות החברתיות נדרש תיעוד ותכנון מסודרים בנושא הפרסום,
כך ניתן לנהל בצורה מיטבית את הפעילות הפרסומית. 
צריך להיות מודעים למידע שצריכים להשתמש בו בפרסום בטוויטר.
אם בתגובות לציוצים של אחרים ואם בציוצים יזומים משלכם.
חייב להיות תיעוד ותוכנית מוכנה מראש של אופן ההתקשרות עם הלקוחות ברשת החברתית, 
זהו שיח עסקי לכל דבר, בדומה לשיחת טלפון או מייל, עם תיעוד וניהול מיטבי גם ההצלחה לא תאחר להגיע .
חשוב מאוד לציין שפוסט בטוויטר אפשר לא יותר מ-140 תווים לכן חשוב מאוד למקד את  המסר שלכם.
להמשך קריאה לחץ כאן

אין תגובות:

פרסום תגובה