יום ראשון, 16 באפריל 2017

פרסום מסרים ממוקדים

פרסום מסר קצר בנוגע לעסק והפצתו לקהל הרחב, למשל בעזרת הפרסום בטוויטר
שמתמקד במסרים קצרים וממוקדים.
הפרסום בטוויטר יעיל למשל לפרסום מבצע מסוים של בית העסק. 
פרסומים ממוקדים של מבצעים בעסק לקהל יעד מסוים ניתן לפרסם במגוון הרשתות החברתיות השונות בהתאם לצורך השיווקי ולתחום של העסק
ישנן רשתות חברתיות פופולאריות רבות המשמשות כפלטפורמת שיווק יעילה לעסקים רבים. 

לעוד טיפ על טוויטר לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה